شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۵۳ بازديد

خانه اي بدون فرش خوب را نمي توان كامل دانست. اين فرش است كه به خانه و به ويژه چيدمان داخلي ظاهر جذاب مي بخشد و باعث مي شود فرد احساس راحتي در خانه دارد. با وجود اين واقعيت كه فرش ها مفيد هستند، اگر در شرايط خوبي نگهداري نشوند، به درستي تميز نشوند و به نظافت فرش اهميت داده نشود از جذابيت هاي خانه كاسته مي شود. به همين دليل شستن فرش توسط يك قاليشويي در الهيه يا هر نقطه از تهران داراي اهميت بسيار زيادي دارد.

lwil_1.jpg

در واقع مي توان گفت كه يافتن شركت مناسب براي شستشوي فرش يكي از بهترين روش ها براي اطمينان از خوب ماندن و زيبا به نظر رسيدن فرش هاي شماست؛ اما چگونه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه يك قاليشويي خوب را انتخاب كرده ايد؟ اگر مي خواهيد جواب اين سوال را پيدا كنيد، ادامه اين مطالب را از دست ندهيد.

 

چگونه يكي قاليشويي خوب و معتبر در الهيه پيدا كنيم؟

براي يافتن يك قاليشويي در الهيه كه بتواند رضايت شما را در اين زمينه كسب كند، نكات زيري وجود دارد كه توجه به آنها در اين امر به شما كمك مي كند تا انتخاب خوبي داشته باشيد. اين نكات ساده اما اساسي عبارتند از:

 

توجه به تجربه قاليشويي

انتخاب يك شركت شستشوي فرش كه مدت هاست در صنعت نظافت فعاليت مي كند، شما را در موقعيت خوبي براي دريافت خدمات با كيفيت قرار مي دهد. اين به اين دليل است كه اگر يك شركت نظافت براي مدت طولاني همان كار را انجام داده باشد، به اين معني است كه آنها تمام روش هايي را كه مي توان استفاده كرد بررسي كرده اند و بنابراين آنها بهترين ها خدمات را به شما ارائه مي دهند. همچنين شركتي كه مدت طولاني در صنعت نظافت بوده است، اشتباهات فاحشي را نخواهد داشت.

 

توجه به امكانات و تجهيزات

شما همچنين بايد نوع تجهيزاتي را كه يك مركز قاليشويي در الهيه براي تميز كردن يك قاليچه يا فرش استفاده مي كند در نظر بگيريد. شركت هاي خوب در اين زمينه اغلب مجهز به امكانات، ماشين آلات و تجهيزات مدرن هستند. به كارگيري اين امكانات باعث مي شود، فرش هاي شما را بي نقص تميز نگه دارد. برخي از شركت ها تمايل دارند از روش ها و امكانات ارزان براي شستن فرش استفاده كنند. اين امر باعث مي شود كه در نهايت به كيفيت فرش آسيب برساند.

 

برخورداري از كادر حرفه اي

اكثر صاحبان خانه خدمات يك قاليشويي در الهيه را به عنوان كار معمولي تلقي مي كنند و بنابراين انتظار ندارند ارائه دهندگان خدمات آموزش رسمي داشته باشند. اين تصور غلط را بايد كاملاً از ذهن خود دور كنيد. شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه قاليشويي منتخب شما از افراد حرفه اي براي ارائه خدمات تميزكاري كار مي كنيد. از يك مركز فعال در اين زمينه كه انتخاب كرده ايد بخواهيد دهند گواهينامه هاي لازم را به شما ارائه دهند.

 شهرت خوب

شهرت خوب امري نيست كه يك قاليشويي در الهيه از داشتن آن با ارائه خدمات ضعيف بگذرد. شهرت به نوعي نشان دهنده اعتبار و كيفيت خدماتي كه يك مركز در اين مورد ارائه مي دهد. اگر شركت نظافتي خدمات باكيفيتي ارائه داده باشد، احتمال استخدام آن براي شستن فرش بيشتر خواهد بود. عكس آن كاملاً درست است.

همچنين نظرات مثبت كساني هم كه از خدمات يك قاليشويي استفاده كرده اند، يك امتياز عالي براي شهرت يافتن يك شركت است و باعث مي شود تا به خدمات آن اطمينان شود. در مقابل اگر نظرات منفي راجع به خدمات يك فرش شويي بيشتر است بهتر از سپردن فرش به آن خودداري كنيد.

رعايت موازين مذهبي در شستشو

جامعه ايراني يك جامعه مذهبي است. شستشوي هر چيزي با توجه به قواعد مذهبي باشد تا پك تلقي شود. قاليشويي در الهيه كه انتخاب كرده ايد بايد تضمين كننده شستشوي مذهبي و اسلامي باشد. در واقع با اين كار افراد مطمئن مي ‌شوند كه فرش علاوه بر شستشو به درستي پاك شده است. اين فاكتور يكي از مهمترين مواردي است كه بايد به آن توجه شود

در كنار تمام موارد ذكر شده برخورداري از قيمت عاقلانه، سرويس مناسب براي بردن و آوردن فرش نيز از نكته هاي مهمي است كه براي انتخاب بك قاليشويي در الهيه بايد بدان توجه كرد.

سخن پاياني

در نهايت بايد گفت كه اگر به دنبال يك قاليشويي در الهيه يا هر نقطه ديگر تهران است، قاليشويي كاردان آماده خدمت رساني به شما عزيزان است. اين قاليشويي با سابقه چندين ساله در زمينه شستشوي فرش و البته خدمات ديگر چون رفو فرش و مبل شويي مي تواند انتخاب مناسبي در اين زمينه باشد. همچنين از مجوزهاي لازم برخوردار است.

اين قاليشويي از كادر حرفه اي و البته ماشين آلات و تجهيزات مدرن برخوردار است تا شستن فرش به بهترين شكل انجام شود. همچنين با رعايت موازين اسلامي فرش به صورت كامل شسته و آبكشي مي شود تا خيال شما از اين بابت نيز بسيار راحت شود.

 

 

 

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد.

 

 

۶۱ بازديد

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامك تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا كسب و كار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامك تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديك شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به كسب و كاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد كه كارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند كه بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامك تبليغاتي استفاده كنند.

اما خوب كارواش ها هم براي بهبود وضعيت كسب و كارشان از پيامك تبليغاتي استفاده ميكنند.

مسلما در بازه ي زماني كوتاهي متوجه خواهيد شد كه رونق كسب و كار در كارواش ها و تعداد مشتري هايي كه جوياي خدمات از كارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامكي، اين است كه سود دهي كسب و كارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را كسب كنيد.

اما مسلما استفاده از پيامك تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت كه با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامك تبليغاتي كسب و كار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول كسب و كار يك كارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي كارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري كرده است؟

تصور كنيد كه شيوه هايي مانند پخش تراكت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري كه در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله كم كردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يكي از ابزارهايي كه به كاهش چشم گير هزينه ها كمك ميكند ارسال پيامك تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامك تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يكي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، كه طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامك ها توسط كاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چك ميكند، پس اين يك موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي كه اس ام اس ماركتينگ يا همان تبليغات پيامكي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

كابردهاي ويژه و مهم پيامك تبليغاتي براي كارواش ها؟

از جمله مهم ترين كارهايي كه مي توانيد با پيامك تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در كارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي كارواش تان همراه با خدماتي كه ارائه مي دهد:

اين كار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي كه در يك محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط كافي است  شماره هايي كه در بانك هاي سامانه پيامكي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب كنيد و اقدام به ارسال كنيد.

ميتوانيد از بانك هاي مختلف مانند بانك شماره منطقه اي، محله اي، كد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده كنيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در كارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يك قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در كارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر كنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامك ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي كه اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي كنيد.

يك سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشكلات را براي كاربران مرتفع كند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامكي مديانا كليك كنيد.

 

۵۰ بازديد

ارسال پيامك انبوه چه تاثيري در افزايش ميزان فروش محصولات دارد؟

uz_b5.jpg

امروزه روش هاي بسياري براي تبليغات وجود دارد كه هر كدام هم معايب و مزاياي خود را دارند.

در اين بين تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه، بين مردم و صاحبان كسب و كار مورد توجه است.

ارسال پيامك انبوه مزاياي خاص خود را دارد. ما در اين مطلب سعي كرده ايم اين موضوع را براي شما توضيح دهيم.

با ما همراه باشيد.

حتما اين سوال براي شما پيش آمده است كه روش هاي تبليغات تا چه حد با يكديگر متفاوت مي باشند.

چرا تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه را انتخاب مي كنيم؟

شايد بهتر باشد پاسخ اين سوال را  به اين شكل داد، از طريق سامانه ارسال پيامك تبليغات به صورت مستقيم و بدون واسطه انجام مي شود.

از اين طريق مي توانيد مطمآن باشيد كه پيام شما حتما به دست مشتري رسيده و آن را خوانده است.

در اين روش نيازي به طراحي پيچيده نمي باشد و در يك زمان كوتاه مي توانيد به افراد زياد و در فاصله كوتاهي پيامك بفرستيد.

اگر ميخواهيد از طريق ارسال اس ام اس تبليات كنيد فقط كافي است كه يك پنل پيامك تهيه كنيد.

درپنل پيامك دسترسي به محيط مديريت ارسال اس ام اس، فقط با داشتن نام كاربري و رمز عبور امكان پذير است.

پنل پيامك امكان دريافت و ارسال اس ام اس را در هر ساعت از شبانه روز دارد و تنها كافي است شما تنظيمات مربوطه را انجام دهيد.

ويژگي هاي پنل ارسال اس ام اس انبوه

  • در روش ارسال پيامك انبوه مطمئن هستيد كه پيامك شما به دست مخاطبتان رسيده است، به اين علت كه تلفن همراه براي افراد يك وسيله كاملا شخصي و جدا نشدني مي باشد. مخاطبان شما به صورت مداوم تلفن خود را چك مي كنند، در نتيجه ارسال پيامك انبوه يكي از راه هاي مفيدبراي تبليغات است.
  •  پيامك در لحظه ارسال مي شود، در اين روش شما مي توانيد در همان لحظه اي كه مد نظر داريد، پيام خود رابه مشتري برسانيد. مي‌توانيد اخبار و پيشنهادات فوري خود را از اين روش براي مشتريان ارسال كنيد.
  • هنوز جمعيت زيادي هستند كه از اينترنت استفاده نمي كنند، اما همه افراد جامعه تلفن همراه دارند و در همه اوقات از آن استفاده مي كنند. اين به اين معني است كه ارسال پيامك تبليغاتي امكان ديده شدن بيشتري دارد. در نتيجه مشتريان به ارسال پيامك واكنش بهتري نشان مي دهند.

شما مي توانيد در پيامك خود از مشتري موارد بسياري را درخواست كنيد و بازخورد بگيريد.

  • ارسال پيامك انبوه از طريق پنل پيامك كار بسيار ساده اي است. به اين شكل كه شما متن خود را تايپ مي كنيد، شماره هاي دريافت كننده را هم انتخاب مي كنيد و تنها با زدن يك دكمه، متن شما براي هزاران نفر ارسال مي شود.
  • پيامك بيش از هر روش ديگري در تلفن هاي افراد ماندگاري دارد، به اين شكل كه زماني كه شما يك پيامك ارسال مي كنيد مي تواند تا مدت ها در گوشي مخاطبان بماند.

اين پيام ها حجم بالايي ندارند و نگهداري آن ها سخت نيست، در نتيجه فرد آن ها را حفظ مي كند، ممكن است در آينده به پيام شما نياز داشته باشد و به آن رجوع كند.

  • در روش ارسال پيامك انبوه ديگر نگراني بابت نبود توزيع كننده ها نداريد و فقط با يك بار پرداخت هزينه تبليغ به فرد تبليغ كننده، مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

شايد اين سوال براي همه پيش بيايد كه آيا هزينه پيامك هاي ارسال نشده به حساب نمايندگان برميگردد يا خير؟

پيامك هايي كه ارسال نمي شوند به دو گروه تقسيم مي شوند:

پيامك هايي كه ارسال نشده اند و پيامك هايي كه ارسال شده اما گزارش ارسال آن ها به دست ما نرسيده است.

براي مثال اگر يك شماره موبايل اشتباه باشد يا گوشي طرف مقابل براي مدت زيادي خاموش باشد و يا شماره بلك ليست باشد، اين پيامك براي آن شخص ارسال نخواهد شد و هزينه آن بازگردانده مي شود.

اما اگر ارسال نشدن پيامك به دليل نبود آنتن باشد، در اين صورت هزينه پيامك ارسال نشده از سمت مخابرات بازگردانده نمي شود.

بررسي آمار بازخورد ارسال اس ام اس انبوه

در اين بخش از مقاله ارسال اس ام اس انبوه و تاثير آن در فروش، و بازخورد آن مي پردازيم.

بيشتر از 38% از افرادي كه پيامك تبليغاتي دريافت مي كنند به آن شركت جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه مي كنند.

بيشتر از 32% از اين اشخاص به فروشگاه هايي كه در آن پيامك به آن اشاره شده است مراجعه مي نمايند.

بيشتر از 27% از اشخاصي كه اين پيام را دريافت مي كنند به سايت آن شركت سر زده و براي خريد همان محصول معرفي شده و يا محصولي ديگر به آن شركت مراجعه مي كنند.

بيشتر از 26% از كساني كه اين پيام را دريافت مي كنند، براي خريد آن محصول به مغازه مورد نظر مراجعه مي كنند.

25% از همين افراد هنگام مراجعه به آن فروشگاه نسبت به خريد ديگري اقدام مي كنند.

21% از افرادي كه اس ام اس هاي تبليغاتي را دريافت مي كنند، در بدترين حالت ممكن اگر خودشان براي خريد به فروشگاه مذكور مراجعه نكنند، آن فروشگاه را حتما به دوستان و آشنايان خود معرفي مي كنند.

 

۵۵ بازديد

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

ققنوس چت

ققنوس چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

 

 

 

۵۸ بازديد

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يكي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد كه از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد كه اگر كودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يك منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا كمي برخوردار بود حال اينكه اكنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيك آن ها ، ارتفاعاتي كوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود كاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد كه چطور ميتوان از انواع گردويي كه در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب كرد .بي جهت نيست كه ميگويند سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميكنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است كه حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي كه بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست كه نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن كافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يكي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشكي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشك و كم آب قابل كشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازك و كاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول كاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه كوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبك نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فكر ميكنم نيازي به معرفي ندارد ! يك رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري كه منشا و منبع ان كشور آمريكا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد كاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يكي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پركشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. كيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشك مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي كند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يك رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته كاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 كيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما كه در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند كه چرا از بين ارقام نهال گردو يك رقم گردو را نميكاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يك رقم از انواع نهال گردو كه مناسبه كاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميكنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف كشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي كرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينكه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميكند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدك بكشد . اين رقم نهال گردو يكي از جديدترين درختان تجاري است كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا كشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست كاغذي نازكي دارد، به طوريكه پوسته آن با دست و به راحتي قابل كنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، كرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريكايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .