شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۳۵ بازديد

پارت وي پيان خوشحال است كه اعلام مي‌كند برنامه Android ما از قبل داراي ioXt است. انطباق ما با استانداردهاي امنيتي ioXt بر تعهد پارت وي پيان به گشودگي و شفافيت تأكيد مي‌كند.

IoXt Alliance تيمي از آزمايشگاه‌هاي امنيت سايبري است كه با همكاري سازمان‌هايي مانند Google، Amazon و اين نام مجاز نمي باشد Trust Initiative انجام مي‌شود. هدف نهايي آنها بهبود امنيت براي صنعت اينترنت اشيا، كمك به مصرف كنندگان در جريان ماندن و مسئوليت پذيري بيشتر شركت‌ها است.

 

امنيت اينترنت اشيا چيست؟

اينترنت اشيا an يك اكوسيستم به هم پيوسته از دستگاه‌هاي "هوشمند" است كه مي‌تواند با يكديگر ارتباط برقرار كرده و اطلاعات را به اشتراك بگذارد. تقريباً هر سخت افزار متصل مي‌تواند يك دستگاه IoT باشد - يخچال هوشمند، يك فيت بيت پوشيدني يا حتي اتومبيلي با اتصال اينترنت. دستگاه‌هاي اينترنت اشيا widely به طور گسترده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، حتي اگر اصطلاحات براي بسياري از افراد هنوز جديد باشد.

 

اگرچه فناوري‌هاي اينترنت اشيا بسيار مفيد هستند، اما همچنين مي‌توانند كاربران را در معرض حملات سايبري و سرقت اطلاعات قرار دهند. اگر دستگاه اينترنت اشيا uns ايمن نداريد - مانند دوربيني كه در ايوان شما به اينترنت دسترسي دارد - بازيگران بد مي‌توانند اطلاعات شما را بدزدند و دستگاه را بدزدند.

 

يك دقيقه وقت بگذاريد و به اين فكر كنيد كه چه تعداد از اين وسايل را در خانه خود داريد. آيا مي‌توانيد با اطمينان بگوييد كه همه آنها در برابر هكرها محافظت شده و محافظت مي‌شوند؟ اين نقطه صدور گواهينامه ioXt است. با تأييد ioXt، از محافظت از دستگاه اطمينان حاصل مي‌كنيد.

اتحاد پارت وي پيان و ioXt

فرزاد، استراتژيست محصولات در پارت وي پي ان گفت: "پارت وي پيان خوشحال است كه عضو اتحاد ioXt است." "ما معتقديم كه رويكرد ioXt منجر به ايجاد يك فضاي ديجيتالي شخصي‌تر، شفاف و امن‌تر خواهد شد.

 

"هدف از ايجاد مكانيزم انطباق كه تقريباً همه جنبه‌هاي دستگاههاي متصل به اينترنت را پوشش دهد، بلندپروازانه است. با اين حال، اگر مورد قبول عموم مردم قرار گيرد، مفهوم جديدي ايجاد مي‌كند - بازار متمايزي كه در اطراف چيزها و خدمات ايمن ساخته شده است، از نرم افزار اين نام مجاز نمي باشد گرفته تا لامپ، كه هم براي مصرف كنندگان و هم براي مشاغل مفيد خواهد بود.

 

"IoXt در حال ايجاد سازوكاري مطابق با رعايت روشني و آسان است كه اميدواريم منجر به پيوستن بيشتر شركت‌هاي سازگار با امنيت شود."

 

استاندارد جديد براي امنيت صنعتي

هدف اتحاد ioXt انطباق در سطح صنعت با مقررات امنيتي و حريم خصوصي آنها است. پارت وي پيان خوشحال است كه در اين طرح شركت مي‌كند، هم به عنوان يك شريك و هم به عنوان يك مالك محصول مجاز.

 

اين نام مجاز نمي باشد Trust Initiative، همراه با آزمايش و صدور گواهينامه ioXt، مي‌تواند به حفظ يكپارچگي خدمات اين نام مجاز نمي باشد كمك كند. گواهينامه IoXt به حفظ اعتماد و حسن نيت برقرار شده با مشتريان موجود كمك مي‌كند، در حالي كه به كاربران بالقوه اطمينان مي‌دهد كه در صورت انتخاب سرويس مجاز، داده‌هاي آنها ايمن خواهد بود.

 

برد ري، مدير CTO از ioXt Alliance، بر اهميت اطمينان مصرف كننده در صنعت اين نام مجاز نمي باشد تأكيد كرد:

 

"كاربران براي محافظت از داده‌ها و هويت خود به اين نام مجاز نمي باشد خود اعتماد مي‌كنند. برنامه صدور گواهينامه ioXt Alliance اعتماد و شفافيت مورد نياز كاربران را براي تصميم گيري آگاهانه هنگام انتخاب اين نام مجاز نمي باشد فراهم مي‌كند. "

 

۲۰ بازديد

اگر وام آني و بدون ضامن مي‌خواهيد، وام طلا بگيريد

 

چرا مردم ترجيح مي‌دهند بجاي فروش طلاي خود وام بگيرند؟

 اكنون كه در مدت كوتاهي قيمت طلا به شدت افزايش يافته است، بسياري از مردم بازار طلا را به عنوان بازاري براي افزايش ارزش سرمايه خود مي‌دانند و تمايلي به فروش آن سرمايه ندارند. از طرف ديگر، براي برخي از افراد علاوه بر ارزش مادي، طلا داراي ارزش معنوي نيز مي‌باشد زيرا به عنوان هديه از شخص خاصي دريافت مي‌شود، يادآور يادگاري يا سوغات خاصي از عزيزي است كه درگذشته و مطمئناً آنها سعي كنيد آن را حفظ كنيد. در اين موارد، رهن طلا در بانك و حل مشكل مالي با گرفتن وام طلا بهترين راه حلي است كه مي‌توانيد پس از تسويه حساب وام، طلا را بازپرداخت كنيد.

https://teletype.in/@talaparsi/v6J7-uffM

 

 

عدم نياز به ضامن، مزيت ديگر وام طلا است

بسياري از مردم هنگام نوبت گرفتن وام از بانك‌ها نااميد مي‌شوند زيرا ضامن ندارند. اين امر در سالهاي اخير با كاهش استخدام رسمي بيشتر مشخص شده و افراد معدودي از بستگان وي كه به وي اطمينان كامل دارند، خانواده يا دوست كارمند دولت دارند. بنابراين وام طلا كه نيازي به ارائه ضامن براي آن نيست و طلاي سپرده شده در بانك خود ضامن وام است، به نفع افراد زيادي است.

 

 

https://www.allforxi.com/users/tala2021/

آيا با واريز سكه در بانك مي‌توان وام طلا گرفت؟

نكته جالب در مورد وام‌هاي طلا اين است كه وام طلا فقط به طلاي تزئيني داده مي‌شود و بانك كارگشايي يا ساير مؤسسات ارائه دهنده اين وام سكه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه براي دريافت وام طلا قبول نمي‌كنند.

 

 

 

پرداخت اقساط و پرداخت طلاي سپرده شده در بانك

هر بانك يا موسسه مالي كه از آن وام طلا دريافت كرده‌ايد، شرايط بازپرداخت اقساط خود را دارد. اين شرايط ممكن است شامل پرداخت مدت و اقساط يكبار مصرف حداكثر پس از يك سال باشد، در اين صورت شما مي‌توانيد پس از تسويه حساب در زمان تعيين شده تمام طلاي خود را از بانك خارج كنيد يا به صورت اقساط ماهانه بازپرداخت كنيد، كه در برخي از بانك‌ها مي‌توانيد طلا را برگردانيد تا چه مقدار اقساط وام خود را پرداخت كنيد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت كنيد، مي‌توانيد يك چهارم طلاي متعهد را از بانك دريافت كنيد.

 

 

 

آيا مي‌توان بدون گرفتن وام، طلا را در بانك سپرده گذاري كرد؟

به دليل امنيت بالايي كه هنگام نگهداري طلا در بانك وجود دارد، بسياري از افراد حتي اگر قصد گرفتن وام طلا را ندارند، تمايل دارند سپرده‌هاي خود را در بانك واريز كنند. اين امكان نيز وجود دارد و بانك‌ها در ازاي دريافت كارمزد درصدي از طلاي شما محافظت و امنيت لازم را ايجاد مي‌كنند كه بسته به شرايط متفاوت از بانكي به بانك ديگر متفاوت است.

 

 

 

شرايط اخذ وام از بانك سامان براي خريد خودرو چيست؟

وام خودرو يكي از محبوب‌ترين تسهيلات براي بانك‌ها به دليل افزايش شديد قيمت خودرو در ماه‌هاي اخير است. در اين راستا افرادي كه قصد اخذ وام خودرو از بانك سامان را دارند مي‌توانند با داشتن شرايط و مدارك لازم از اين بانك وام دريافت كنند.

 

 

 

شرايط وام از بانك سامان براي خريد ماشين:

 

وام بانك سامان براي خريد خودرو معادل 80? قيمت خودرو و تا سقف اعلام شده توسط بانك در سال جاري است. اين وام مزايايي مانند اقساط بلند مدت (حداكثر 36 ماه) دارد و هزينه كمتري نسبت به خريد اتومبيل به عنوان اجاره دارد.

 

همچنين يكي ديگر از مزاياي دريافت وام از بانك سامان براي خريد خودرو اين است كه در صورت تعهد سند ملكي، مي‌توانيد علاوه بر اين وام از ساير امكانات رفاهي بانك سامان نيز بهره مند شويد.

 

 

 

شرايط اخذ وام خودرو از بانك سامان شامل موارد زير است:

 

 

اتومبيل خريداري شده بايد اتومبيل جديدي باشد كه توسط شركت‌هاي اتومبيل سازي داخلي توليد شده باشد.

 

در صورت استفاده از اتومبيل خريداري شده، حداكثر مدت استفاده بايد فقط يك سال باشد، يعني. بايد به مدت يك سال استفاده شود

 

خريد را مي‌توان هم شركت‌ها و هم فروشگاه‌هاي نمايندگي‌هاي فروش اتومبيل محلي و اشخاص ديگر انجام داد.

 

ضمانت اخذ وام خودرو از بانك سامان بايد به همراه سپرده يا 20? وديعه همراه با سند ملك باشد.

۲۵ بازديد

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز

۲۷ بازديد

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

شهر هوشمند از نظر بسياري از افراد هنوز يك داستان علمي تخيلي و مسئله اي مربوط به آيندگان است.

برخلاف اين ديدگاه گام هايي براي رسيدن به اهداف يك شهر هوشمند برداشته شده است بطوريكه بازار تجارت را هم به سمت و سوي خود كشيده است.

هدف شهرهاي هوشمند اين است كه زندگي شهروندان خود را با مرتبط كردن با روش هاي مختلف بهبود ببخشد.

فناوري هاي مربوط به يك شهر هوشمند به شكل و شمايل مختلفي وجود دارد.

اين فناوري ها ميتوانند شامل يافتن آدرس هاي يك شهر بزرگ تا اتوماسيون ماشين ها يا پاركينگ ها باشد.

ظهور شهرهاي هوشمند، توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل را براي انطباق ايده هايشان با نيازهاي چنين شهرهايي به چالش كشيده است.

شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين شهر ها يك ارتش مجهز از سنسور ها دارند.

سنسورها تمامي رويداد هاي شهري مثل آب و هوا، سطح آب منابع شهري، جريان ترافيك و هر فاكتوري كه به يك شهر مدرن مربوط است را ضبط و مانيتور ميكنند.

اگر توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل بتوانند از اين سنسور ها به درستي استفاده كنند قادرند اپليكيشن هايي بسازند تا مستقيما به سرويس هاي يك شهر هوشمند متصل شوند.

اين اپليكيشن ها پل ارتباطي بين شهروندان و شهر ميشوند.

شهر هاي هوشمند كيفيت زندگي شهروندان را بهبود ميبخشند.

براي توليد يك اپليكيشن شهر هوشمند از كجا شروع كنم؟

قبل از اينكه بعنوان يك توسعه دهنده دست به كد بشويد با شهروندان زيادي صحبت كنيد تا نيازشان را بفهميد.

اين توسعه دهندگان هستند كه يك اپليكيشن را خلق ميكند اما شهروندان تشخيص ميدهند كدام اپليكيشن بميرد و كدام زنده بماند!

قابليت به اشتراك گذاري داده ها عامل بزرگ براي توسعه اپليكيشن هاي شهر هوشمند است.

به ياد داشته باشيد كه شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين يك شبكه واقعي است كه در آن شهر و شهروندان دائما در تعامل اند.

اپليكيشن ها طوري طراحي ميشوند تا بتوانند تعاملات يك شهر را شبيه سازي كنند.

اين ايده ها بطور اتوماتيك باعث ايجاد اپليكيشن هاي پيام رسان، اتاق هاي گفتگو و يا امكان ارسال تصاوير ميشود.

همچنين بايد فكري هم براي مكان هاي مجازي جلسات، دسترسي همزمان چندين نفر به فايل ها و يا حتي كسب اطلاعات آب و هوايي از طريق ماشين هاي سطح جاده بكنيد.

 

هر شهر برنامه هايي براي استفاده از بودجه فناوري هاي روز به منظور بهبود زيرساخت هاي حمل و نقل پيشنهاد داده است.

اين مسئله باعث افزايش استفاده از وسايل نقليه الكتريكي در جاده ها و نهايت استفاده از اطلاعات و جمع آوري آنها از طريق اينترنت ميشود.

اطلاعاتي كه شامل داده هاي گوشي هاي هوشمند و دستگاه هاي متصل به اتومبيل و سنسورهاي خيابان ميشود.

چه ايده هايي براي شروع مناسبند؟

باوجود اينكه بسياري از اپليكيشن هاي شهر هاي هوشمند در ايالات متحده آمريگا با موفقيت اجرا شده اند اما اشتباه است كه پيشرفت استفاده از اينگونه اپليكيشن ها را در ساير نقاط جهان ناديده بگيريم.

چندين كشور اروپايي بخش هايي از شهرهايشان را با اپليكيشن هاي شهر هوشمند مديريت ميكنند اما بجاي تمركز بر تعاملات شهري به مسائل گردشگري پرداخته اند.

آينده شهر هاي هوشمند روشن و واضح است.

همانطور كه جمعيت رو به افزايش است شهر ها بزرگ تر و شلوغ تر خواهند شد.

بنابراين از توسعه دهندگان اپليكيشن ها انتظار ميرود تا نيازهاي چنين شهرهاي شلوغي را برطرف سازند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

معرفي بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

آيا تا به حال براي شما پيش آمده است كه حين گشت و گذار در شهر، نيازمند به راهنمايي هايي باشيد؟ خوشبختانه نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند كه مي توانند نسبت به حل اين مشكل با قدرت تمام اقدام كنند. ما در اين مطلب قصد داريم شما را با بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري كه مي توانيد از آن ها اطلاعات بسياري كسب نماييد، آشنا كنيم. با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

اگر در سفرهاي درون شهري به دنبال ايستگاه هاي اتوبوس نزديك، خطوط مترو، جست و جوي مراكز مختلف هستيد و موارد ديگر، به شما پيشنهاد مي كنيم اين بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري را دانلود كرده و به راحتي اي مشكلات جست و جو كردن را از بين ببريد. اما اين نرم افزارها كدامند؟ در ادامه مطلب خواهيد دانست:

اپليكيشن ديتاشهر

يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري، اپليكيشن ديتاشهر مي باشد. اين نرم افزار تا به امروز توانسته است تنديس بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 96 را از آن خود كند و به عنوان كانديد بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 97 شناخته شود. همچنين لازم به ذكر است كه ديتاشهر كانديد ده تيم برتر رويداد سيداستارز در ايران بوده است و اين مي تواند اثباتي بر بهترين بودن اين نرم افزار باشد.
اين اپليكيشن در واقع يك شبكه اجتماعي مبتني بر مكان است. شما در اين نرم افزار مي توانيد موقعيت دوستانتان را روي نقشه مشاهده كرده و موقعيت خود را به نمايش بگذاريد. علاوه بر اين، ديتاشهر به كاربران امكان جست و جوي كسب و كارهاي نزديكشان را مي دهد، ضمن آنكه افراد مي توانند نظراتو تجربيات خود را درباره مكان مذكور با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين نرم افزار اطلاعات چيزي حدود 500 هزار مكان در 900 دسته بندي مختلف قرار داده شده است كه كاربران نظرات و عكس هايي را درباره اين مكان ها به اشتراك گذاشته اند. جالب اينجاست كه شما مي توانيد با ارسال نظرات خصوص از كاربران ديگر درباره آن مكان سوال كنيد و نظراتشان را بشنويد.

 

اپليكيشن كي كجاس يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

751_z6.png

اين اپليكيشن توانسته است در سال 93 منتخب گروه «مرجع كسب و كارها» در جشنواره وب شود و همچنين عنوان برترين كسب و كار نوپا در الكام استارز ?? را از آن خود كند.
اين اپليكيشن كه درواقع يك سرويس بانك اطلاعات شهري مكان محور است، مي توانند مكان هاي مختلفي را روي نقشه به كاربران نشان دهد. تاكنون 220 هزار كسب و كار و نقطه ديدني شهر تهران در اين نرم افزار در 360 دسته بندي پديد آمده است تا كاربران بتوانند هر آنچه كه مي خواهند را به راحتي بيابند.
در اين نرم افزار اطلاعات مختلفي از دسته بندي هاي گوناگوني وجود دارد، از اطلاعات رستوران ها و بانك ها گرفته، تا تعميرگاه ها، فروشگاه ها و مراكز تفريحي و بسياري ديگر. با دانلود اين نرم افزار شما ديگر براي پيدا كردن مكان هاي مورد نظر خود دچار سردرگمي نمي شويد و مي توانيد هرآنچه كه بدان نياز داريد را در كمترين زمان ممكن پيدا كنيد.
اگر مي خواهيد نزديك ترين پمپ بنزين، نزديك ترين بانك، نزديك ترين پليس +10، پاركينگ هاي عمومي، نانوايي، ايستگاه اتوبوس و … را بيابيد، كي كجاس بهترين گزينه براي رفع اين نياز خواهد بود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

اپليكيشن دي بي

اگر مي خواهيد در سفر به يكي از شهرها، به راحتي دنبالي يك مركر اقامتي بگرديد و بدون واسطه جايي براي خود رزرو كنيد، دي بي گزينه اي مناسب برايتان خواهد بود. البته لازم به ذكر است كه جست و جو در اين نرم افزار تنها به مراكز اقامتي محدود نمي شود، بلكه دي بي به شما مكان جست و جو انواع رستوران ها، مراكز خريد، كافي شاپ ها، مراكز تفريحي و فرهنگي، مراكز سلامتي و پزشكي، آثار تاريخي و موزه، پمپ بنزين و گاز، بانك و خودپرداز، مساجد، سرويس هاي بهداشتي و … را مي دهد. همچنين لاز به ذكر است كه حين استفاده از اين نرم افزار، اينترنت شما نيم بها محاسبه مي شود.

 

همين‌ورا

 

همين‌ورا يكي ديگر از اپليكيشن هاي خدمات شهري محسوب مي شود كه به شما امكان جست و جو هر مكاني كه مد نظر داريد را مي دهد. اگر به دنبال يك مركز تفريحي هستيد و يا مي خواهيد به يك مركز تجاري نزديك خود برويد، اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا به راحتي مكان مورد نظر خود را بيابيد. يكي از ويژگي هاي اين نرم افزار اين است كه بستري براي خريدهاي گروهي فراهم كرده است و كاربران خود را از تحفيف هاي 30 الي 90 درصدي آگاه مي كند كه شما مي توانيد با دانلود اين نرم افزار، زودتر از سايرين از اين تخفيف ها اطلاع يابيد.

 

همان طور كه مشاهده كرديد، نرم افزارهاي فوق، امكانات گسترده اي را در اختيارتان قرار مي دهند كه شما مي توانيد با دانلود اين اپليكيشن هاي خدمات شهري، به راحتي از وجود مراكز مختلف در اطرافتان اطلاع يابيد. بي ترديد اين نرم افزارها مي توانند امكانات بيشتري از مسيريابي گوگل مپس در اختيارتان قرار دهد.

۲۵ بازديد

دانلود فيلم Laila Majnu 2018

y2r_z1.jpg

خلاصه داستان : ليلي و مجنون روايتگر زندگي دو جوان است كه عاشق يكديگر شده اند جايي كه لايا مهجو با مشكلات جوانان امروز مواجه است. زماني كه با خانواده هاي دشمن خود مقابله مي كند، داستان عاشقانه پرشور و زيبايي نيز اتفاق مي افتد و ...

معرفي فيلم در imdb :

Taking the leap out of the classic folklore, the story is set in today’s time in Kashmir where Laila Majnu have problems relevant to the youth of today. While dealing with their feuding families a passionate love story unravels.

اپنود