پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
۲۳ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

۲۲ بازديد

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

۲۵ بازديد

NVR چيست ؟

NVR  يا همان  Network Video Recorder در سيستم هاي  دوربين مداربسته  وظيفه ضبط و نمايش تصاوير دوربين را بر عهده دارد.
ميتوان از NVR به عنوان سرور Server دوربين مداربسته در سيستم تحت شبكه ياد كرد با اين تفاوت كه كار اين دستگاه بسيار ساده تر و كار كردن با آن به مراتب راحت تر از سرور مي باشد . 

معمولا NVR به دوشكل يافت مي شوند

  1. دستگاه هايي كه  در قسمت ورددي پورت Ethernet به تعداد كانال خود پورت دارند.
    2- دستگاه هايي كه فقط يك پورت Ethernet براي ورودي تصاوير دارند ، كه در اين صورت در سيستم بايد از سوپيچ شبكه استفاده كنيد.
    عموما NVR به تعداد كانال هاي 4 – 8 – 16 – 32 در بازار يافت ميشوند.
  2. https://justpaste.it/2rt75
  3. https://anotepad.com/notes/8nbk625d
  4. https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/
  5. http://onlineklubben.dk/site/activity/p/404427/

 

 

۲۵ بازديد

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

 

۲۰ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

۲۲ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%BE%D9%84-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل برليان يكي از جديدترين و متنوع ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي طرح برليان همگي داراي مكانيزم جديد منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشودشركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل برليان با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل برليان با توجه به كيفيت بالا و طراحي روز و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان اين ميباشد كه كليد و پريز برليان همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند. و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد. و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز برليان در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

كليد پريز برليان رنگي:

مدل برليان رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره اي، زغال‌سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم برليان استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرند.

كليد پريز برليان طرح كلاسيك:

برليان طرح كلاسيك از جديدترين مدل كليد پريز هاي ساخته شده ميباشد و از سري كليد و پريز هاي لوكس ميباشند. در طراحي اين نوع از كليد پريز ها سعي بر آن شده تا از طرح هاي كلاسيك معروف و قديمي و سنتي استفاده شود.

اين مدل شامل سه طرح با نام هاي فلورا، آركا و پارما ميباشد كه هركدام يادآور طراحي هاي منحصر به فرد ميباشد، براي مثال طرح آركا برگرفته از طرح هاي معروف ورساچه ميباشد.

كليد پريز طرح ورساچه

در طراحي اين مدل ها سعي شده تا در كنار حس كلاسيك بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتري القا شود و اين تجربه ي جديد را براي مصرف كنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است كه در اين مدل از مكانيزم هاي اَهرمي هم مي‌توان استفاده كرد، كليد پريز اَهرمي يادآور كليد پريز هاي قديمي ميباشد.

قيمت فروش اين مدل كليد پريز نسبت به مدل برليان رنگي بيشتر ميباشد.

كليد پريز مدل متال برليان:

در ساخت مدل متال برليان از متريال فلزي (آلومينيوم و سرب خشك و…) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز فلزي ميباشدكه مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگ متال سيلور و متال طلايي توليد ميگردد و از جديد ترين مدل هاي كليد پريز ميباشد. كه البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز هاي گران قيمت و از سري كليد پريز هاي لوكس و لاكچري ميباشد

خصوصيات كليد پريز برليان ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-ups-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.jpg

تمامي محصولات داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات هستند. كليد پريز برليان با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد.

كليد و پريز برليان با ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز برليان ايران الكتريك

جهت خريد كليد پريز برليان ايران الكتريك و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران مراجعه كرده و به صورت آنلاين خريدتون را انجام دهيد.

 

 

۲۶ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

3. طراحي بدن و شانه ها

در اين مرحله بدن و شانه ها را بكشيد. خطوط بدن را از دو گوشه مربع لگن به سمت بالا رسم كنيد. اين دو خط در قسمت كمر بايد داراي قوسي به داخل باشند، همانطور كه در بدن واقعي انسان وجود دارند. عرض شانه بايد به اندازه عرض بالاي لگن باشد.

 

دوره آموزش طراحي لباس

 آموزش طراحي لباس بعد از اتمام كار، نيم تنه الگوي شما بايد مانند يك نيم تنه طبيعي كه روي بدن واقعي مي بينيد به نظر برسد. براي درك اين مطلب مي توانيد به مدل هاي موجود در مجلات و يا تبليغات مراجعه كنيد. اين تصاوير در رسم الگوي طبيعي تر كمك زيادي مي كنند و همچنين دقت شما را نيز بالاتر مي برند. توجه كنيد كه دور كمر از قسمت پايين بدن و باسن كوچكتر است.

 

در الگوها مرسوم است دوره آموزش طراحي لباس

 كه شانه و باسن را در جهت مخالف يكديگر رسم مي كنند. اين موقعيت را ” كنتراپستو” (contrapposto) مي نامند، حالت ايستايي نامتقارني كه بخشي از اندام انسان، به سمت ديگر متمايل باشد و وزن بدن به جاي هر دو پا، روي يك پا قرار گيرد؛ اين موقعيت احساس حركت را به وجود مي آورد. همچنين كمر را به عنوان يك خط افقي بكشيد كه كوتاهتر از خط شانه و باسن باشد.

 

در هنگام طراحي الگو، دوره آموزش طراحي لباس به خطوط منحني بدن توجه ويژه اي داشته باشيد، چرا كه اين زوايا و خط ها در ايجاد شكل طبيعي بدن بسيار مهم هستند.

 

طراحي مد لباس

4. رسم كردن سر و گردن در الگو

در اين مرحله بايد سر و گردن الگوي خود را رسم كنيد. دوره آموزش طراحي لباس عرض گردن مدل بايد يك سوم عرض شانه ها و نيمي از طول يك سر باشد. پس از رسم كردن گردن، سر را طوري رسم كنيد تا با بدن تناسب و همخواني داشته باشد. هرچه سر در الگو بزرگتر باشد، تصوير مدل شما جوان تر به نظر مي رسد.

 

آموزش طراحي لباس شما حتي مي توانيد براي نشان دادن بهتر سر و صورت، بيضي اوليه اي كه رسم كرده بوديد را پاك كنيد و سر را با اندازه اي متناسب تر رسم كنيد. سر را با توجه به ژستي كه انتخاب كرده ايد طراحي كنيد تا مدل شما طبيعي تر به نظر برسد.

 

انتخاب ژست مدلتان بسيار اهميت دارد دوره آموزش طراحي لباس، چرا كه با توجه به ژست مدلتان مي توانيد سر را كمي به سمت بالا، پايين، چپ و يا راست بچرخانيد. دقت كردن در رسم تمام قسمت هاي بدن در الگو بسيار اهميت دارد، چرا كه با دقيق كشيدن تمام قسمت ها و تناسب اعضا با يكديگر، در نهايت يك مدل طبيعي خواهيد داشت و طراحي شما بسيار حرفه اي جلوه مي كند. دوره آموزش طراحي لباس

https://saednews.com/fa/post/trahi-lbas-v-mrahl-anjam-trahi-lbas

 

 

5. رسم ران ها و ساق ها در الگو

در اين مرحله شما بايد پاها را طراحي كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها بايد طولاني ترين قسمت بدن باشند، در مجموع طول ران و ساق بايد 4 برابر طول سر مدلتان باشد. پاها نيز به دو قسمت ران ها (از پايين لگن تا بالاي زانوها) و ماهيچه ساق پا ( از زير زانو تا ابتداي مچ پا) تقسيم مي شوند. به خاطر داشته باشيد كه طراحان حرفه اي مد، براي اغراق كردن در قد مدل، معمولا پاها را نسبت به بدن كشيده تر رسم مي كنند.

 

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو

دوره آموزش طراحي لباس الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

https://www.shopmode.fashion/

 

طراحي مد لباس

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو در طراحي مد لباس

الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

 

طراحي مد لباس

طرح اصلي لباس

1. كشيدن طرح اصلي لباس

 

 

۱۹ بازديد

درب فرفورژه باغ (ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودي) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودي)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودي) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم  بدانيد

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و متروك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه مي دهند كه راهي به داخل خانه ي شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده و با آرامش در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي بيروني اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع زيبايي و كيفيت آن دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آرگوني  , آلومنيومي و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور بد فرم ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم نيز بررسي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

۳۴ بازديد

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. طي سال هاي گذشته، شاهد مواردي از ضعف در طراحي و توليد تلويزيونات ال جي بوده ايم. خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي به اين شكل ديده مي شود كه، در اول تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجددا خاموش مي شود. به اين حالت، در اصطلاح تعمير تلويزيون reboot شدن گفته مي شود.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي و راه حل آن، در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. راه حلي كه براي پيشگيري از اين اشكال بايد به آن اشاره كنيم اين است كه، اول از اتصالات تلويزيون خود مطمئن شويد. همينطور بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه، نوسانات برق مي تواند باعث ايجاد اين اشكال شود.

اين تلوزيون ها به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند، نوسانات برق مي تواند تاثيرات مخربي برروي آن ها بگذارد. در واقع اين يك ضعف براي تلويزيون محسوب مي شود كه، با يك نوسان برق شاهد از كار افتادن تلويزيون باشيم. راه حلي قطعي براي پيشگيري ازايجاد اين اشكال وجود ندارد. مگر اين كه بتوانيم نوسانات برق را تحت كنترل خود درآوريم. البته همان طور كه مستحضر مي باشيد امري است كاملا غير ممكن.

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش براي مطالعه شما گراميان مورد بررسي قرار گرفته است. نمايندگي ال جي از طريق پرسنل متخصص خود اقدام به تعمير تلويزيون هاي اين كمپاني مي نمايد. لازم به ذكر است متخصصين اين نمايندگي در اول به يافتن دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي مي پردازند.

بعد با به كارگيري پيشرفته ترين تجهيزات به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام مي كنند. متخصصين اين نمايندگي با آمادگي كامل، درنمايندگي و محل مورد نظر كاربران به تعمير تلويزيون ال جي مي پردازند. لازم به ذكر است با كمك آپشن سرويس در محل مي توانيد علاوه بر حل مشكل تلويزيون، در وقت و هزينه خود هم صرفه جويي كنيد.

خاطرنشان مي سازيم، پرسنل اين گروه بعد از تعمير تلويزيون مذكور به گردگيري بخش هاي داخلي و انجام بعضي تنظيمات مي پردازند، اين امر باعث مي شود شاهد بالا رفتن كارايي تلويزيون باشيد. در واقع كادر حرفه اي اين نمايندگي، با ارائه خدمات با كيفيت سعي دركسب رضايت هر چه بيشتر شما گراميان دارند.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي https://servictv.ir/   در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. واحدهاي تعمير در اين نمايندگيبه شكل مجزا تعبيه شده است. در واقع كاربران براي حل مشكل تلويزيون خود بايد به واحد مرتبط با همان تلويزيون مراجعه كنند.

پشتيباني تلويزيون ال جي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات است. از اين رو به بهترين شكل مي توانيم به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام كنيم. خاطرنشان مي سازيم، كارشمناسان اين نمايندگي با بهره گيري از مهارت و دانش و خلاقيت خود به تعمير تلويزيون كاربران گرامي مي پردازند.